Reklamace
Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.
V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat.
Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce na emailu distribuce@guitarcentre.cz (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Zajistíme co nejrychlejší výměnu. Po této lhůtě nelze poškození reklamovat.
Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:
- Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
- Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).
Reklamace v záruční době
- Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil.
- Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době.
- Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
- Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Postup při reklamaci
- Kupující vytiskne a vyplní Reklamační formulář – ke stažení zde.
- Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady reklamované zboží spolu s kopií faktury či paragonu a výše uvedeným Reklamačním formulářem na adresu: GUITAR CENTRE Pavel Vitáček s.r.o. Chelčického 526 537 01 Chrudim
- Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
- K reklamovanému zboží nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu a řádně vyplněný Reklamační formulář.
- O zahájení reklamačního řízení bude zákazník informován na emailové adrese uvedené v Reklamačním formuláři.