Příslušenství

Pavel Vitasek

Rád vám poradím s výběrem
+420 608 173 892

Řadit podle:
Zobrazit položek:

S. Juřica: Rychle a zábavně - Lekce 1 a 1a

Metodika hry na kytaru pro nejmenší. Jedná se o komplet skládající se ze dvou sešitů
(lekce 1 a 1a).  

Reference:


Výborná technická cvičení a smysluplné etudy doplňují vtipné skladbičky. Vše je precizně popsáno a polopaticky vysvětleno. Podle metodiky Rychle a zábavně se tak mohou naučit hrát na kytaru i méně nadaní žáci. Vřele doporučuji.

Karel Fleischinger, prof. na konzervatoři v Kroměříži a ZUŠ Blansko
 

Kytarová škola Stanislava Juřici Rychle a zábavně je vynikající metodická škola elementární kytarové techniky, kde autor shrnul  celoživotní zkušenosti své pedagogické práce. Jsem přesvědčen, že je tato škola velkým přínosem nejen začínajícím pedagogům, ale i učitelům, kteří se snaží hned od počátku kytarové výuky pěstovat elementární návyky pro kytarovou hru. Sám jsem některé prvky zkoušel ve výuce a fungují výborně. Myslím si, že metodika Stanislava Juřici Rychle a zábavně je ojedinělá svou podrobností a přístupem k problematice kytarové výuky a může být též velkou inspirací učitelům.

Robert Frei
, ZUŠ Hlinsko  


Tahle metodika je mi velmi blízká. Používá se zde tzv. technika „hra ze strun s přípravou“. Prošel jsem u St. Juřici podrobné studium jeho metodiky a myslím, že mohu objektivně posoudit její výhody, jelikož jsem před tím hrál v podstatě úplně jinak. Jiná tvorba tónu, jiný tvar nehtů, neuvolněné prsty, nepříliš správný posed, levá ruka při posunech tvořila velké šelesty.
Prošel jsem několika školeními různých profesorů, mistrů kytaristů i špičkových kolegů učitelů ze ZUŠ. Osobně mi nejvíce vyhovuje metodika St. Juřici. U ní mi bylo vždy vysvětleno, jak to vlastně má žák udělat, aby to bylo tak, jak to má být a proč to tak má být. Své žáky vyučuji podle „Rychle a zábavně“ deset let a mám s tím velmi dobré zkušenosti.
Metodika nenásilnou formou učí žáka poměrně brzy důležitým návykům nezbytných pro hru pravou i levou rukou. Obsahuje spoustu technických cvičení, etud i přednesových skladeb. Postup nácviku různého technického zaměření je u každého daného problému vždy popsaný, takže vyučující pedagog může postupovat přesně podle rad a dlouholetých zkušeností autora školy. Publikace je také doplněna pěknými ilustracemi žáků ZUŠ Přelouč.

Miloš Pernica
, kytarista a pedagog ZUŠ Blansko  


Se školou Rychle a zábavně jsem spjata od jejího vzniku v roce 2006. Vždy jsem netrpělivě očekávala další nová cvičení, etudky a drobné skladbičky, které jsem hned zařadila do výuky a to nejen úplným začátečníkům, ale i pokročilejším žákům. Metoda je opravdu rychlá a zábavná a k mé spokojenosti a ke spokojenosti svých žáků ji používám řadu let. Souběžně s ní využívám publikací Tatiany Stachak. Dá se to výborně kombinovat. Škoda jen, že se publikování neujalo některé z našich renomovaných hudebních nakladatelství.

Olga Kučerová Dvorská
, ZUŠ Lounských, Praha 4

275 Kč
Skladem

S. Juřica: Rychle a zábavně - Lekce 2

Metodika hry na kytaru pro nejmenší.

Reference:


Výborná technická cvičení a smysluplné etudy doplňují vtipné skladbičky. Vše je precizně popsáno a polopaticky vysvětleno. Podle metodiky Rychle a zábavně se tak mohou naučit hrát na kytaru i méně nadaní žáci. Vřele doporučuji.

Karel Fleischinger, prof. na konzervatoři v Kroměříži a ZUŠ Blansko
 

Kytarová škola Stanislava Juřici Rychle a zábavně je vynikající metodická škola elementární kytarové techniky, kde autor shrnul  celoživotní zkušenosti své pedagogické práce. Jsem přesvědčen, že je tato škola velkým přínosem nejen začínajícím pedagogům, ale i učitelům, kteří se snaží hned od počátku kytarové výuky pěstovat elementární návyky pro kytarovou hru. Sám jsem některé prvky zkoušel ve výuce a fungují výborně. Myslím si, že metodika Stanislava Juřici Rychle a zábavně je ojedinělá svou podrobností a přístupem k problematice kytarové výuky a může být též velkou inspirací učitelům.

Robert Frei
, ZUŠ Hlinsko  


Tahle metodika je mi velmi blízká. Používá se zde tzv. technika „hra ze strun s přípravou“. Prošel jsem u St. Juřici podrobné studium jeho metodiky a myslím, že mohu objektivně posoudit její výhody, jelikož jsem před tím hrál v podstatě úplně jinak. Jiná tvorba tónu, jiný tvar nehtů, neuvolněné prsty, nepříliš správný posed, levá ruka při posunech tvořila velké šelesty.
Prošel jsem několika školeními různých profesorů, mistrů kytaristů i špičkových kolegů učitelů ze ZUŠ. Osobně mi nejvíce vyhovuje metodika St. Juřici. U ní mi bylo vždy vysvětleno, jak to vlastně má žák udělat, aby to bylo tak, jak to má být a proč to tak má být. Své žáky vyučuji podle „Rychle a zábavně“ deset let a mám s tím velmi dobré zkušenosti.
Metodika nenásilnou formou učí žáka poměrně brzy důležitým návykům nezbytných pro hru pravou i levou rukou. Obsahuje spoustu technických cvičení, etud i přednesových skladeb. Postup nácviku různého technického zaměření je u každého daného problému vždy popsaný, takže vyučující pedagog může postupovat přesně podle rad a dlouholetých zkušeností autora školy. Publikace je také doplněna pěknými ilustracemi žáků ZUŠ Přelouč.

Miloš Pernica
, kytarista a pedagog ZUŠ Blansko  


Se školou Rychle a zábavně jsem spjata od jejího vzniku v roce 2006. Vždy jsem netrpělivě očekávala další nová cvičení, etudky a drobné skladbičky, které jsem hned zařadila do výuky a to nejen úplným začátečníkům, ale i pokročilejším žákům. Metoda je opravdu rychlá a zábavná a k mé spokojenosti a ke spokojenosti svých žáků ji používám řadu let. Souběžně s ní využívám publikací Tatiany Stachak. Dá se to výborně kombinovat. Škoda jen, že se publikování neujalo některé z našich renomovaných hudebních nakladatelství.

Olga Kučerová Dvorská
, ZUŠ Lounských, Praha 4

165 Kč
Skladem

S. Juřica: Rychle a zábavně - Lekce 3 a 4

Metodika hry na kytaru pro nejmenší.

Reference:


Výborná technická cvičení a smysluplné etudy doplňují vtipné skladbičky. Vše je precizně popsáno a polopaticky vysvětleno. Podle metodiky Rychle a zábavně se tak mohou naučit hrát na kytaru i méně nadaní žáci. Vřele doporučuji.

Karel Fleischinger, prof. na konzervatoři v Kroměříži a ZUŠ Blansko
 

Kytarová škola Stanislava Juřici Rychle a zábavně je vynikající metodická škola elementární kytarové techniky, kde autor shrnul  celoživotní zkušenosti své pedagogické práce. Jsem přesvědčen, že je tato škola velkým přínosem nejen začínajícím pedagogům, ale i učitelům, kteří se snaží hned od počátku kytarové výuky pěstovat elementární návyky pro kytarovou hru. Sám jsem některé prvky zkoušel ve výuce a fungují výborně. Myslím si, že metodika Stanislava Juřici Rychle a zábavně je ojedinělá svou podrobností a přístupem k problematice kytarové výuky a může být též velkou inspirací učitelům.

Robert Frei
, ZUŠ Hlinsko  


Tahle metodika je mi velmi blízká. Používá se zde tzv. technika „hra ze strun s přípravou“. Prošel jsem u St. Juřici podrobné studium jeho metodiky a myslím, že mohu objektivně posoudit její výhody, jelikož jsem před tím hrál v podstatě úplně jinak. Jiná tvorba tónu, jiný tvar nehtů, neuvolněné prsty, nepříliš správný posed, levá ruka při posunech tvořila velké šelesty.
Prošel jsem několika školeními různých profesorů, mistrů kytaristů i špičkových kolegů učitelů ze ZUŠ. Osobně mi nejvíce vyhovuje metodika St. Juřici. U ní mi bylo vždy vysvětleno, jak to vlastně má žák udělat, aby to bylo tak, jak to má být a proč to tak má být. Své žáky vyučuji podle „Rychle a zábavně“ deset let a mám s tím velmi dobré zkušenosti.
Metodika nenásilnou formou učí žáka poměrně brzy důležitým návykům nezbytných pro hru pravou i levou rukou. Obsahuje spoustu technických cvičení, etud i přednesových skladeb. Postup nácviku různého technického zaměření je u každého daného problému vždy popsaný, takže vyučující pedagog může postupovat přesně podle rad a dlouholetých zkušeností autora školy. Publikace je také doplněna pěknými ilustracemi žáků ZUŠ Přelouč.

Miloš Pernica
, kytarista a pedagog ZUŠ Blansko  


Se školou Rychle a zábavně jsem spjata od jejího vzniku v roce 2006. Vždy jsem netrpělivě očekávala další nová cvičení, etudky a drobné skladbičky, které jsem hned zařadila do výuky a to nejen úplným začátečníkům, ale i pokročilejším žákům. Metoda je opravdu rychlá a zábavná a k mé spokojenosti a ke spokojenosti svých žáků ji používám řadu let. Souběžně s ní využívám publikací Tatiany Stachak. Dá se to výborně kombinovat. Škoda jen, že se publikování neujalo některé z našich renomovaných hudebních nakladatelství.

Olga Kučerová Dvorská
, ZUŠ Lounských, Praha 4

165 Kč
Skladem

S. Juřica: Rychle a zábavně - Lekce 5

Metodika hry na kytaru pro nejmenší.

Reference:


Výborná technická cvičení a smysluplné etudy doplňují vtipné skladbičky. Vše je precizně popsáno a polopaticky vysvětleno. Podle metodiky Rychle a zábavně se tak mohou naučit hrát na kytaru i méně nadaní žáci. Vřele doporučuji.

Karel Fleischinger, prof. na konzervatoři v Kroměříži a ZUŠ Blansko
 

Kytarová škola Stanislava Juřici Rychle a zábavně je vynikající metodická škola elementární kytarové techniky, kde autor shrnul  celoživotní zkušenosti své pedagogické práce. Jsem přesvědčen, že je tato škola velkým přínosem nejen začínajícím pedagogům, ale i učitelům, kteří se snaží hned od počátku kytarové výuky pěstovat elementární návyky pro kytarovou hru. Sám jsem některé prvky zkoušel ve výuce a fungují výborně. Myslím si, že metodika Stanislava Juřici Rychle a zábavně je ojedinělá svou podrobností a přístupem k problematice kytarové výuky a může být též velkou inspirací učitelům.

Robert Frei
, ZUŠ Hlinsko  


Tahle metodika je mi velmi blízká. Používá se zde tzv. technika „hra ze strun s přípravou“. Prošel jsem u St. Juřici podrobné studium jeho metodiky a myslím, že mohu objektivně posoudit její výhody, jelikož jsem před tím hrál v podstatě úplně jinak. Jiná tvorba tónu, jiný tvar nehtů, neuvolněné prsty, nepříliš správný posed, levá ruka při posunech tvořila velké šelesty.
Prošel jsem několika školeními různých profesorů, mistrů kytaristů i špičkových kolegů učitelů ze ZUŠ. Osobně mi nejvíce vyhovuje metodika St. Juřici. U ní mi bylo vždy vysvětleno, jak to vlastně má žák udělat, aby to bylo tak, jak to má být a proč to tak má být. Své žáky vyučuji podle „Rychle a zábavně“ deset let a mám s tím velmi dobré zkušenosti.
Metodika nenásilnou formou učí žáka poměrně brzy důležitým návykům nezbytných pro hru pravou i levou rukou. Obsahuje spoustu technických cvičení, etud i přednesových skladeb. Postup nácviku různého technického zaměření je u každého daného problému vždy popsaný, takže vyučující pedagog může postupovat přesně podle rad a dlouholetých zkušeností autora školy. Publikace je také doplněna pěknými ilustracemi žáků ZUŠ Přelouč.

Miloš Pernica
, kytarista a pedagog ZUŠ Blansko  


Se školou Rychle a zábavně jsem spjata od jejího vzniku v roce 2006. Vždy jsem netrpělivě očekávala další nová cvičení, etudky a drobné skladbičky, které jsem hned zařadila do výuky a to nejen úplným začátečníkům, ale i pokročilejším žákům. Metoda je opravdu rychlá a zábavná a k mé spokojenosti a ke spokojenosti svých žáků ji používám řadu let. Souběžně s ní využívám publikací Tatiany Stachak. Dá se to výborně kombinovat. Škoda jen, že se publikování neujalo některé z našich renomovaných hudebních nakladatelství.

Olga Kučerová Dvorská
, ZUŠ Lounských, Praha 4

165 Kč
Skladem