Protismyková podložka Ergo-play
Náhradní díl pro podkytarníky Ergo-play, Ergo-play dětský, Tappert, Tappert dětský a Tröster.
Rád vám poradím s výběrem
+420 608 173 892
Náhradní díl pro podkytarníky Ergo-play, Ergo-play dětský, Tappert, Tappert dětský a Tröster.
Náhradní přísavka pro podkytarník Tappert dětský. Průměr 32 mm.
Náhradní přísavka pro podkytarníky Tappert a Tröster. Průměr 40 mm.
Náhradní přísavka pro nový typ podkytarníku Gitano (kompatibilní s Gitano, které má tři přísavky). Skladem poslední 1 ks.
Náhradní přísavka pro podkytarník Ergo-play (Professional). Průměr 40 mm.
Sada 4 ks přísavek pro Guitarlift. Matky nejsou součástí setu.
Struny pro housle od německého výrobce Pyramid, dostupné pro velikosti 1/4, 1/2, 3/4 a 4/4.
Struny pro sopránovou (oktávovou) kytaru od známého německého výrobce. Menzura 37-39 cm.
Jiří Vojtěch Kalivoda Výběr z díla pro barokní loutnu a mandoru. Kalivodovy skladby pro kytaru z loutnové tabulatury přepsal a upravil Stanislav
Juřica,
předmluvu s nejnovějšími poznatky o autorově životě a díle napsal Miloslav Študent. Vydáno při příležitosti 350. výročí narození.
Metodika hry na kytaru pro nejmenší. Jedná se o komplet skládající se ze dvou sešitů
(lekce 1 a 1a).
Reference:
Výborná technická cvičení a smysluplné etudy doplňují vtipné skladbičky. Vše je precizně popsáno a polopaticky
vysvětleno. Podle metodiky Rychle a zábavně se tak mohou naučit hrát na kytaru i méně nadaní žáci. Vřele
doporučuji.
Karel Fleischinger, prof. na konzervatoři v Kroměříži a ZUŠ Blansko
Kytarová škola Stanislava Juřici Rychle a zábavně je vynikající metodická škola elementární kytarové
techniky, kde autor shrnul celoživotní zkušenosti své pedagogické práce. Jsem přesvědčen, že je
tato škola velkým přínosem nejen začínajícím pedagogům, ale i učitelům, kteří se snaží hned od počátku
kytarové výuky pěstovat elementární návyky pro kytarovou hru. Sám jsem některé prvky zkoušel ve výuce
a fungují výborně. Myslím si, že metodika Stanislava Juřici Rychle a zábavně je ojedinělá svou podrobností
a přístupem k problematice kytarové výuky a může být též velkou inspirací učitelům.
Robert Frei, ZUŠ Hlinsko
Tahle metodika je mi velmi blízká. Používá se zde tzv. technika „hra ze strun s přípravou“. Prošel jsem
u St. Juřici podrobné studium jeho metodiky a myslím, že mohu objektivně posoudit její výhody, jelikož
jsem před tím hrál v podstatě úplně jinak. Jiná tvorba tónu, jiný tvar nehtů, neuvolněné prsty, nepříliš
správný posed, levá ruka při posunech tvořila velké šelesty.
Prošel jsem několika školeními různých profesorů, mistrů kytaristů i špičkových kolegů učitelů ze ZUŠ.
Osobně mi nejvíce vyhovuje metodika St. Juřici. U ní mi bylo vždy vysvětleno, jak to vlastně má žák udělat,
aby to bylo tak, jak to má být a proč to tak má být. Své žáky vyučuji podle „Rychle a zábavně“ deset let
a mám s tím velmi dobré zkušenosti.
Metodika nenásilnou formou učí žáka poměrně brzy důležitým návykům nezbytných pro hru pravou i levou rukou.
Obsahuje spoustu technických cvičení, etud i přednesových skladeb. Postup nácviku různého technického
zaměření je u každého daného problému vždy popsaný, takže vyučující pedagog může postupovat přesně podle
rad a dlouholetých zkušeností autora školy. Publikace je také doplněna pěknými ilustracemi žáků ZUŠ Přelouč.
Miloš Pernica, kytarista a pedagog ZUŠ Blansko
Se školou Rychle a zábavně jsem spjata od jejího vzniku v roce 2006. Vždy jsem netrpělivě očekávala
další nová cvičení, etudky a drobné skladbičky, které jsem hned zařadila do výuky a to nejen úplným začátečníkům,
ale i pokročilejším žákům. Metoda je opravdu rychlá a zábavná a k mé spokojenosti a ke spokojenosti
svých žáků ji používám řadu let. Souběžně s ní využívám publikací Tatiany Stachak. Dá se to výborně
kombinovat. Škoda jen, že se publikování neujalo některé z našich renomovaných hudebních nakladatelství.
Olga Kučerová Dvorská, ZUŠ Lounských, Praha 4